Onsdag

Snart har halva veckan gått vilket är riktigt skönt. Mår inte jätte bra utan har halsont, huvudvärk och känner mig allmänt febrig. Inget kul att gå runt och må halvdåligt, kunde vara antingen eller.

 

Igår va mamma, thomas, pappa, yvve, cam, milo, mala och enes hos oss och åt smörgåstårta. De skulle fira mig och alex lite. I present fick vi en tv, blommor och av mina systrar fick jag en icurl

(de hade ju redan firat alex). Vi bugar, bockar och tackar för presenterna!

 

Ikväll blir det ingen rast och ingen ro heller utan det är harrys som står på schemat för min del tillsammans med jobbet, trevligt värre. Ska (förhoppningsvis) bli riktigt gott med lite harrys mat!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design