Jag...

Är: glad att jag är den jag är

Har: lite Johanna abstinens

Tycker: att vissa saknar hyfs och fason vett och etikett

Tänker: en hel del på en ny frisyr

Känner: ett stort behov av lussekatter

Blir: alltid lika glad av att träffa Emelie

Vill: åka på en veckas solsemester och bara njuta tillsammans med alex

Ser fram emot: när jag får börja julpynta

Ska: spela wii utav bara sjutton i veckan

Behöver: nya stövlar pronto!

Längtar: efter julen

Gillar: nagellack himlans bra grej

Ogillar: otrevliga människor i telefon




shake it
det va ett tag sen ja såg cam skaka loss
dags snart tycker jag=)


Kommentarer
Postat av: emelie

Åhh, vad gullig du är.....blir precis lika glad när jag ser dig!!! Puss

2010-10-18 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design