Fullt hus/huset fullt

Det vankas helg snart igen. Lovely. Den här helgen blir det fullt hus igen då det ska vara 25 års firande igen. Så ska nog ta tag i hemmet lite idag så inte det blir alltför stressigt på lördag.

 

På tal om fullt hus så har de börjat visa huset fullt på Tv4 Komedi. Blev överlycklig när jag såg det så nu sitter jag bänkad framför tvn varje dag kl 18.10. Kan också vara df min mob är avstängd vid den tiden ni som ringt=). Huset Fullt va ett av mina favvo program när jag va liten så det måste ju självklart följas nu också.



Michelle är ju bara för söt


Kommentarer
Postat av: sofie

Ja och tänk vad snygga "michelle" tvillingarna blev när det växte upp!

2010-10-14 @ 18:46:11
Postat av: Michelle

Haha, jag kallades den tredje "michelle"-tvillingen när jag var liten. Dessutom heter jag ju michelle också, hehe! Fin blogg förresten :)

2010-10-22 @ 23:19:12
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design