Våran lilla fotogeniska alien


ja tycker dem ser ut som små aliens på ul
ser ni att han ler in mot den sk kameran?
han har nog fått det från sin moster som ler varje gng hon ser en kamera
så liten men ändå så fotogenisk. känner det på mig det kommer bli ett riktigt A-barn

har hela tiden trott att vi kommer få en flicka först så flicknamnet har varit klart för längesen men nu har jag ändrat mig tror det är en liten pojk jag har i magen. En liten pojk som ska gå rakt in i första femman;).
Pojknamn är verkligen svårt, vi har några förslag men inga som är så klockrena som vårat flicknamn. Förslag mottages varmt!
men än så länge så har vi gott om tid på oss att klura ut gnt=)!


Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud Linda, ja blir helt rörd! Fy fan vad underbart :D Jag har helt missat att ni ska ha barn! Stort, stort grattis till er! Kramar

2010-11-12 @ 11:16:51
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, det kan jag tänka mig! Barn är det bästa man kan få, helt klart! Och du kommer bli en super mamma, I know it :D Förstår jag, inte så kul att gå på klassfest gravid när alla super och så. När är ni beräknade? Har ni några namn? Kram

2010-11-12 @ 13:24:55
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag smälter!! Hur söt är inte bebis med sitt lilla leende där=) världens sötaste! En liten camilla kopia;)

2010-11-12 @ 15:09:39
Postat av: Malin

Du kommer lyckas galant, det vet jag :D Åh, vad underbart! Då är du snart halvvägs, härligt, härligt! Flicknamn är mycket lättare som du säger, pojknamn. Men här är några jag gillar: Milo (fast du kan juh inte döpa han lika som kusinen), William, Leo, Liam, Max, Edvin, Theodor, Milton, André. Mina absoluta favoriter är Texas och Jason, hade vi fått en pojk skulle han heta så :)

Här en en namnlänk: http://www.namnboken.se/index.php?id=6



Jo, vi ska flytta neråt, för hoppningsvis till sommaren, måste besiktiga huset i vinter och se så att det som var fel är åtgärdat. Sen lägger vi ut det till försäljning till våren :) Yes, vi får tomt i Bondetorp, typ lagan (där Jörgens pappa bor) om vi vill :) Men grejen är nu, att min farmor ska flytta till ett boende, och vi är superintresserade av hennes radhus. Helt perfekt för oss hade det vatt, om man piffar till det lite såklart :) Det ligger juh i Värnamo, på selkroksvägen, ett bra område för ungarna. Men de ska väl sälja det typ snart, och vi kan juh inte köpa förrens till sommaren, men det kanske går att lösa ändå, ska prata med min farbror som har hand om det.

Vart bor ni någonstans?

2010-11-12 @ 21:57:41
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Denise

Fan va cool UL-bild! :D

2010-11-13 @ 14:05:26
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design