Ovänner

Ibland händer det att man ha lite olika uppfattningar och meningsskiljaktigheter om saker och ting här i livet.

Igår hade jag och Casper en liten meningsskiljaktighet. Han va tvungen att duscha tyckte jag. Men enligt han själv så är det totalt överskattat med renlighet och om han fick bestämma så hade nog duscharna utrotats.

Blev iaf ett himla gnäll men jag fick ju som jag ville men fick sedan inte se min lilla  vovve på hela kvällen, han va sjukt sur på mig å höll sig hela tiden i närheten av alex. Han är ju inte lika elak som jag som tvinga honom att duscha. Men nu är det iaf gjort och han slipper undan i några veckor och vi är vänner, tills det är dags igen.



en rätt så nyduschad casper


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror det där är olika från barnmorska till barnmorska, jag vet många som får reda på det redan vid rutinul, medans andra svär över att de inte får veta det. Vilket också är irriterande, samma regler för alla tycker jag!



Hur långt får ni åka? Klart det ska vara upp till var och en!



hehe, ja, det blir juh det! Åh, det kan jag tänka mig, sjukt kul! Kommer ni berätta vilket kön det är? Jag är sjukt nyfiken jag också! :D



Tråkigt att vara ensam hemma och ingen att umgås med, låter nästan som mina vardagar ;P haha! Så jag vet hur det känns så jag tycker synd om dig :)



Allt är kanon med mig, har shoppat loss på stan idag, sånna dagar är alltid bra :D HAHA!



Hoppas allt är bra med dig också!

2010-11-18 @ 15:54:19
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design