Ny istid...igen..

Blev inte mkt gjort igår mer än lite pluggande. Hade så ont i mage och rygg och frös ngt så fruktansvärt så det fick bli ett långt skumbad på det. Efter det somnade jag i soffan innan kl ens slagit nio. Men tro inte att jag är utvilad för det idag, nä nä.

Kylan ha slagit till ordentligt igen, lite väl tidigt om du frågar mig men det är riktigt skönt att allt blask är borta. Finns inget värre än blask. Skönt att kunna gå ut utan att bli dyngsur om fötterna. Casper är nog oxå glad att slippa sin röda regnjacka och kan nu skutta runt som ett vanligt popcorn i snöhögarna.





Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag hade också en riktig frusen kväll igår kändes ända in i benmärgen trots två duntäcken..

I övrigt så jaa guud så sknt att slippa slasket!! :)

/J

2010-11-24 @ 10:57:01
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Peter

Hehe, typiska graviditetssymptom det där kanske?! :-)



Här är allt bra annars... Du frågade tidigare om Annas lägenhet... Jo, den blev såld tillslut även om det tog ett halvår eller mer kanske. Gött att det gick bra med din också ju.



Fin gran ni har även om jag vill ha lite mer röda kulor i ;-)

2010-11-24 @ 21:42:22
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design