Jag...

 

Är: duktigt taggad inför fest i helgen

Har: världens finaste sambo, han är helt enkelt världsbäst utan ngn som helst konkurrens

Tycker: våran gran hemma är så fin

Tänker: väldigt mkt på när jag och Johanna levde rövare för några år sen, lyckominnen!

Behöver: lite färg på kroppen, jag ser ut som ett lik

Känner: ett sånt lyckorus varje gng bebis sparkar

Vill: att blasket ska försvinna

Ser fram emot: så mkt så jag kan inte ens nämna en grej

Behöver: en ny uppsättning kläder och skor

Längtar: till i mitten av dec då det är dags att gå till frisören, spyr snart på mitt hår

Gillar: när bebis lever rövare

Ogillar: det här blasket, snälla moder natur bestäm dig, minus- eller plusgrader?!


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Oj, så du har t.o.m. sett magen röra sig.

Så härligt, jag kan bara emellanåt känna någon spark, undra just om moderkakan ligger i framläge? Då känner man väl mindre har jag för mig! Får ta o kolla upp det där.

Men den 6 April, det ligger väldigt nära, skönt att ni slapp bli flyttade, vissa kan ju bli flyttade veckor tydligen. Enligt nätet så skulle vi ha den 3/4, enligt första UL sa de 9/4, men nu på senaste sa de 7/4...Vilken röra hahaha...



Ohhh så spännande den 14/12, jag blir helt nervös i kroppen bara jag tänker på det. Vi ville gärna veta också men man har hört att vissa BM inte gärna vill säga så efter att hon gjort hela kontrollen o allt va bra så vågade vi fråga om hon kunde se mer... Först förstod hon inte så jag frågade rakt ut (min sambo vågade inte)... Hon skulle göra ett försök och såg med detsamma att det va en pojke, haha, han döljde nog inte sina privata delar - så typiskt killar :)

Vi har funderat lite på namn, eftersom min sambo heter Walls (uttalas på engelska då han är engelskman) så vill vi ha ett namn som passar på både svenska och engelska - Så Göran och Sven hade blivit galet ju :) haha)

Så de nman vi IDAG funderar på är Colin, Adrian, Dexter (dexter är mer ett mellannamn tror vi).

Men antagligen kommer detta ändras masssa innan den 7/4!



Vi bor i Landskrona, Skåne!

Ni då?

2010-11-23 @ 14:12:30
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design