Bomben...

..va då släppt. Va väl ingen jätte smäll direkt då flera så som nära och kära och de som träffat mig ha vetat om att jag är gravid ett tag nu. Men det är otroligt skönt att äntligen kunna vara helt öppen med det. Va riktigt jobbigt med alla lögner och allt smygande i början då ingen visste.

(låter nästan som jag kommit ut ur garderoben eller ngt)

Men tydligen ljuger jag inte lika bra som jag tror för vissa tex Johanna frågade mig rätt ut redan första dagen. Hon känner mig allt för väl!  Andra anade ingenting där jag satt med mitt alkoholfria vin eller de äckliga alkoholfria drinkarna som va alldeles för söta på de två fester som va i början.


Kul oxå att man för en gång skull fick berätta det själv för de närmsta, inte alltid man får det då andra brukar kunna vara duktiga på att sprida saker åt en. Och det är så sjukt kul att berätta en så stor grej när folk blir så otroligt glada. Man blir så lycklig i hela kroppen när man märker att det finns folk som blir så otroligt glada för våran skull! Ni är mer än underbara.


Så det är skönt att allt smusslande är över och gissa om man svävar på små moln - vi ska ha barn! Kan knappt förstå det själv. Vilken lycka! ♥

Tack för alla gratulationer=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design