Solen skiner..

…och jag likaså. Hittills har måndagen sprungit förbi och det är snart dags att gå hem. Har fått en hel del gjort och kan ju säga att vårens snackis hittills är min nya frisyr. Det är tydligen en väldigt stor nyhet;).

 

Kan ju hoppas att kvällen inte springer iväg lika snabbt så man kan få ngt gjort hemma också. Blir ingen träning idag pga att instruktören är på skidresa och passet som ersätter är jag inte intresserad av. Så det får bli en långpromenad istället måste ju bränna lite kalorier. Sedan hade jag tänkt ta tag i gästrummet också. Får ser hur mkt som hinns med.

 

Love the life and the life will love u





lina och jag i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design