lördag

3 timmar lyckades vi spendera på stan vilket är rätt många timmar om man tänker på var jag bor. Brukar gå ganska fort att springa igenom stadens butiker men idag tog det lite tid, antagligen för att det var marknad.
Hittade iaf nästan allt jag va ute efter.
- Gardiner till vårat sovrum plus till gästrummet
- Prydnadskuddar och ljus till sovrummet
- Gardinstänger
- En svart kavaj och en top

Sist men inte minst besökte vi glasbanken för lite goda törstsläckare. Skulle städat ur lgh idag men vi skjöt fram det en vecka. Vilket jag är glad för, hade aldrig orkat idag.
Ska strax börja fixa lite här hemma inför ikväll då vi får besök och ska inviga grillsäsongen och dricka lite gott. Men först ska jag försöka bota min bonkande huvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design