Grattis..

..till mig och bara mig, på min namnsdag!

Igår var en bra dag tycker jag. Jag jobbade, tränade och målade. Vilket blev kanon bra om jag får säga det själv. Ska måla en omg till tänkte jag så är det klart sen.

Cam, milo och lina kom på besök också och det blev en massa snack och skratt i soffan. Önskar jag kunde skriva ut en del av det vi pratade om så andra kunde få sig ett gott skratt oxå men det är nog lite förbjudet.

 

Har en del att göra så det är väl lika bra att sätta fräs här och göra lite nytta. Undra om man ska fira min namnsdag med lite våfflor, det tycker jag alla borde göra, passar väl bra en sån här dag;).

 

Ps. jag vill ha stugan jämte miles som är till salu. Ska börja köpa lotter utav bara fasiken så den blir min!



kusinerna piplarsson och kulsprutan, lika?


kulsprutan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design