En tisdag...

..med en massa sol hoppas vi på idag! Och jag tror nog att det kan slå in, gör det inte det får jag lysa upp eran tisdag.

 

Min måndag va väl inte direkt jätte spännande utan det bestod bara av städning och träning. För er som inte vet så har vi flyttat nu iaf. Trivs jätte bra i vårt palats och vi börjar komma i ordning rätt bra. Ska ta en riktig röjare till helgen så det mesta blir klart tänkte jag.

 

Denna underbara soltisdag kommer mestadels också bestå av träning och städning. Men trots brist på spännande uppdrag kommer den bli kanon, I know it=).



med detta säger ullabella godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo tack det är fint med mig! Låter som att du kommer få en härlig tisdag. Vad tränar du? kram

2010-03-02 @ 09:19:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Härligt! Jo jag kör på gym och försöker varva med lite gympapass. Ska ner och köra ett medelpass vid lunch idag tänkte jag! Kram

2010-03-02 @ 10:31:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design