en hel drös med frågor


Du heter: Linda
Smeknamn: lindis, lindus, linds
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hallelujah  
Beroende av: itshopping
Vad tror folk om dig?  Folk tror alldeles för mkt
Stämmer det?  Ytterst lite förmodligen
Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder eller mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon?  Det vet ja faktiskt inte
Hur imponerar man på dig?  Genom att få mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv? Det händer ganska ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: tack så jätte mycket linda=)
Var bor du? Värnamo
Trivs du där: jodå det gör jag
Äger du några converse: no way
Sprit, cider, vin eller öl: måste ja välja?
Brukar du bli för full: det händer men inte lika ofta som innan, ha lärt mig att kontrollera alkoholen nu=)
Vad har du för mobil operatör:  Tele 2 comviq
Är du allergisk mot något: det skulle väl vara snåljåpar då
Nästa mål i ditt liv: familj
Hur svarar du i mobilen: hallå
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: bla bla bla är det enda ja kommer ihåg
Antal timmar sömn inatt: 6,5
Sov du ensam: nej med alex
Brukar du komma i tid: alltid, hatar att vänta på folk df kommer jag alltid i tid
När mår du bra: när jag tränar, när jag är runt folk jag tycker om
När blev du fotad senast: i går
Hur känner du dig nu: ganska pigg å glad
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: helt klart den äckligaste kroppsdelen, usch hatar fötter
Vad saknar du: sol och värme
Favorit dryck på morgonen: vatten, nyponsoppa, kaffe
Rakar du benen: självklart
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött vilket kan variera från kl 21.00 -23.00
Är du blyg? Ja det är jag, det är väldigt svår att komma nära inpå mitt liv
Sysslar du med någon idrott: inte ngn sport, men jag tränar: aerobics, styrka, motion
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: jajjemän ha nog spytt både här å där
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: om jag va kille för en dag skulle jag stå upp å kissa å ha sex!
Är du nöjd med ditt liv: ja jag är väldigt nöjd med mitt liv
Är du bortskämd: hmm, kanske
Vad är det värsta du vet? falska människor, snåljåpar å andra äckel,
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur mkt jag har;)
Vad behöver du just nu? En köpare till min lgh
Vad längtar du till? sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? De äkta vännerna jag har är bäst
Vad använder du för shampoo? Det rosa gliss och sen ett silverschampo ja inte kommer ihåg vad det är för märke
Om fem månader: är det aug och då har vi haft en kanon bra semester och går in i slupspurten av sommaren då det vankas 30 års fest, roxette spelning och vmo dagar! Super kul mån med andra ord!
Du samlar på: citat
Vem ringer du när du är arg/ledsen: camilla/johanna
Är det okej att gråta: det är klart det är
Laddar du ner musik och film från Internet: nej inte längre
Vad skulle du göra om du vann en miljon: betala av lån lite på lånet och resa (shopping ingår självklart i resan)
Bär du glasögon eller linser: nej men kommer förmodligen göra framöver
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon:  mellan 07.30 – 10.00 beroende på vad jag gjort kvällen innan
Har du piercing: öronen, naveln, tungan, näsan.

Tatuering: 2 st och förmodligen 3 inom en snar framtid
Vill du gifta dig: det skulle väl vara en kul grej men är inte nödvändigt
Vill du ha barn: ja 2 st, en pojke och en flicka
Solar du ofta: när solen visar sig och det är varmt ute så har ja bikinin på och häckar ngnstans i solen
Gillar du att dansa: ja det gör ja
Är du flygrädd: en aning
Hur vig är du: jag är lika vig som ett kylskåp men jag jobbar på det
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: wild west, 88:an, piggelin, top hat (kan inte bestämma mig)
Tror du på ett liv efter döden: ja det gör jag nog
Tycker du om sushi: aldrig testat men ja hoppas ja gillar det för tycker de låter så ballt
Vad äter du helst när du ser på film: morötter och dip
Har du tandläkarskräck: om jag har. Är inget stort fan av de sadistiska varelserna
Är du morgon- eller kvällsmänniska: just nu inget av det. Sova är en av mina största hobbies
Vilken ögonfärg har du: gröna
Biter du på naglarna: nej usch va äckligt
Röker du: feströker
Hur ofta tränar/motionerar du: tränar 4 gng i veckan, sedan blir det promenader varje dag med tanke på Casper
Senaste låt du hörde: sexy bitch
Vad gör du på helgerna: antingen slår min rumpa rot i soffan framför en film eller så partajar jag med nära och kära

 

Om ni fortfarande lyckats hålla er vakna så säger jag god morgon=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design