usch så omtyckt jag är

Ibland kan det vara sjukt jobbigt att vara så himla omtyckt som jag verkar vara, speciellt när det kommer till mygg. Halvt uppäten. Kliar på foten, under foten, på benet, på ryggen osv. Att jag viftar med händer och annat för att få bort dem går tydligen inte riktigt ända fram, hallå fatta vinken lixom.

 

Jobbet har gått i en jädrans fart hittills, brukar vara så när man har mkt att göra och än är det inte slut.

Känner att det kommer bli en väldigt härlig helg som kommer gå i vännernas och ölens tecken. Först ut blir det kubb, pizza och öl hemma hos oss. Älskar att ha en egen trädgård! Och kan knappt vänta tills jag får berätta om d.d (dagens drama) eller iaf dagens händelse.


öl på en uteservering - snart nära dig =)

 

Om du inte står för någonting kommer du att falla för vad som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design