Totalt uppäten...

..av en massa mördarmygg! Jobbigt värre, kan inte förstå vad dessa skadedjur gör för nytta. Ngn som vet? Påstå inte att de behövs för att typ fiskar eller fåglar ska äta dem för det finns annat de kan stoppa i sig istället. Hört talas om anpassning kanske?! Nä jädrans mördarmygg.

 

Idag har jag iaf bestämt mig för att det kommer bli en bra dag. Inga vansinnesutbrott eller ngt dåligt humör idag utan idag går jag in fullt ut med inställningen att allt ordnar sig till slut. Men tycker fortfarande att riksbyggen och swedbank kunde sköta saker och ting snyggare men som sagt allt ordnar sig.

Idag lyser solen och det är för första gng varmt ute på morgonen och det gillar vi skarpt=)


denna stenen ska bort så
alex roade sig igår med att borra i den
fyra st borr tog han sönder
bra där


sen när jag kom för att hjälpa till fick vi upp klumpen
stark-starkare-linda
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design