Tisdag

Trots att måndagen va ganska mkt blä så fick jag lite gjort. Det betalades en jädra massa räkningar, fixade autogiro på Caspers försäkring, present till cam köptes och ett besök på apoteket gjordes. Tänkte nämligen ja skulle köpa med mig ett lager förebyggande grejer till magen inför Turkiet. Men fanns tydligen inget sånt utan måste tydligen få skiten(bokstavligt talat) innan man kan börja förebygga det vilket jag inte kommer att gå med på. Jag tänker då inte bli dålig så jag får leta vidare i andra affärer helt enkelt.

 

Guud va jag älskar sommaren, värmen, solen och allt som hör till. Finns ett ord som kan beskriva allt det som är nu – lycka.

Godmorgon!



en blåsig dag på stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design