söndag

Lördagen försvann rätt fort men vilken härlig lördag det va sen. Först och främst namngivningen, där min dikt gick kanon och trevligt folk med god mat.

Fortsatte sedan hemma hos oss där det blev öl, prat, våghals och sjukt mkt skratt. Längesen jag skrattade så mkt. Satans kul kväll.
Så tack för igår det får vi göra om snarast=)! För det är där skon är.

I morse kom camilla förbi och fikade sedan gick vi hem till henne för lite smörgåstårta. Sen åkte jag å handlade och köpte lite nya blommor. Ska nämligen plantera lite nya blommor nu så fort maten smält. Sedan blir det långprommis med syster.
Hittar ingen kamera sladd så får lägga in bilder imorgon.

ps. stort grattis till mig och tack till de som grattat=)

älskar<3


Kommentarer
Postat av: Alex

Just det ja, du hade ju namnsdag igår, grattis i efterskott ;)

2010-06-21 @ 02:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design