Midsommarhelgen...

...har varit den bästa midsommarhelgen hittills! Tillsammans med dem bästa och i kombo med perfekt väder kunde det knappats ha blivit annat.

Vi åkte ner i torsdags em då det först blev lite grill och sen på kvällen cyklade vi bort till Miles stuga på väret för lite torsdagsmys i solen med öl och en massa prat.

 

Midsommarafton började i solen och sedan fortsatte den med sjukt mkt god midsommar mat och god dricka tillsammans med familjen. Förekom även en kubb och kort turnering mellan familjen pavlovic/wilstorp och möller/wilstorp, men behöver väl knappast säga vem som vann där ;).

Kvällen fortsatte sedan hos mile, med mer god mat, tipspromenad, skratt, trevligheter och avslutades med dans på stolarna iaf för min och min systers del. Kan villigt erkänna att det kanske blev en öl för mkt i slutet då jag själv upptäckte att det var svårt för mig att förklara saker och ting. Men vet ni vad? Jag bjuder på det!

 

Midsommardagen började en aning ostadigt. Eftersom det bara förekom öl under hela midsommarafton förutom ett glas juice till frukost och ett glas vatten till lunch så var balansen inte som den borde till en början dock ingen baksmälla vilket vi är tacksamma för. Men hittade snart tillbaka till mitt rätta jag och det blev solning och äcklig glass på stranden. Någon fest på kvällen blev det dock inte men däremot blev det en hel del vin och ölförtäring hemma hos oss för min, cams och linas del. Alex orkade däremot inte och gick och lade sig likaså deras män va väl inte heller riktigt på festhumör men trevligt var det ändå=).

 

Gårdagen spenderades i solen och sen när vi kom hem blev det inte många knop. Det tar ju på krafterna att bygga upp ett stopljus i ansiktet.

 

Tack alla för en underbar och kanon bra midsommarhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design