Lördagen i bilder


min och alex ena present



m and m


mor och son


tant lina ger milo tjejbaciller


festens mittpunkt gav upp rätt tidigt


presentöppning


me and my sister


lina och mr d


jag och mile


lina ger sig på milos framtida rutschbana


hey baberiba


gymnastiska övningar är ett måste när man suttit still för länge


ibland orkar man bara inte hålla ölen själv då är det bra när ngn kan hjälpa till


här åker de "äntligen" hem ;)

ska försöka lägga upp videon med "akta er för nu kommer farbror gunnar"
för det är nog där skon är, som sagt.



Kommentarer
Postat av: Alex

Ni ser att ha haft jätte trevligt...



Gissa om jag har tur med vädret när jag är borta. Förra året var det ju översvämning i Tjeckien.



Detta året regnar det här istället. Översvämning igen, regnade rejält i lördags. Bilden i artikeln är 4 mil härifrån...



Läs här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7342579.ab

2010-06-21 @ 12:49:24
Postat av: josse

vilken fin kavaj du har linds=) vart har du köpt den?? har letat efter en sån!

2010-06-21 @ 15:38:45
Postat av: Linda

tack joss=) den kommer från MQ.

hade ni kul i fredags?



2010-06-21 @ 16:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design