Confession

Igår gjorde jag ngt som jag lovat mig själv att aldrig göra! Har nämligen varit emot den hysterin hela tiden. Jag kollade på twilight. Har aldrig riktigt förstått hysterin över det och inte heller förstått tjejer som varit helt galna i Edward. Ja menar hallå ser pojken bra ut el? No i don’t think so!

 

Men däremot kan ja förstå hysterin över hela filmen och över Edward som person. Ja menar vilken tjej vill inte ha den starke, spännande, mystiske, tystlåtne, trygga killen som är hur gullig som helst, som visar sin kärlek gränslöst och som tar en under sina vingar och beskyddar en utan dess like. Alla flickors drömkille helt enkelt.

Jag kan härmed säga att jag är förlorad. Förlorad till Twilight hysterin, inte till just Edward utan till den fina kärleken mellan Edward och Bella. Bättre sent än aldrig eller hur?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design