Bal och bröllop

Idag är det bal, men inte på slottet utan på hotellet. Vilket nog är nästan lika fint. Men ngt vidare balväder är det tyvärr inte ute just nu, kallt och rått. Får hoppas att det håller uppe åtminstone. Ska bli kul och se systers fina klänning och frisyr.

 

Det va 7 år sen jag gick nedför storgatsbacken för att gå på balen. Kan inte påstå att det va så jädrans roligt som man kanske trodde. Men det va riktigt roligt att få klä upp sig. Brukar ju ta ett tag innan man får bli så fin igen, antar att det blir ens bröllop nästa gång. Och på tal om det så hade ja ju inte ens tänkt gifta mig innan men nu är det ändrade planer serru. Vill gifta mig inte mindre än tre gånger!   But no worries med samma man så klart=)!Är nämligen så att jag vill gifta mig på tre olika ställen och med den beslutsångesten ja lider av är det lika bra att köra som på allt annat, all in.

Men först ut bal på hotellet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design