tumme ner/tumme upp

 

kylan:

behöver väl egentligen inte gå in på några detaljer. Jag är så trött på det,står mig upp i halsen, är inte gjord för detta utan jag är tillverkad för varmare klimat. Förstår inte hur man kan tycka om det och förstår ännu mindre hur man kan betala för att få åka till snön. Det är för mig en gåta!

 

småkillar som är oerhört "häftiga":

Häftiga, oerhört roliga, åldern inne och utseendet på deras sida... tror dem ja! Seriöst?! Gapiga, pinsamma, skrikiga och allmänt irriterande tycker jag. Tror inte ngn uppskattar att se när ett par småkillar skriker och böjer varandra framåt för att det ska se ut som de ska utföra ngn form av samlag med varandra. Pinsamt!

 

Gamar:

Dem är lika vidriga som snåljåpar fast snäppet värre tror jag. Spelar ingen roll om det är barn eller vuxna de är lika vidriga.





Träning:

Behöver väl knappast gå in på detaljer där heller eftersom jag tjatat rätt mkt om hur bra jag mår av den!  Sover bättre, är piggare, gladare. Bara positiva gejjer alltså, tom skönt att ha lite träningsvärk då man känner att man gjort ngt. Beach 2010 here I come!

 

Vårkläderna:

Finns det ngt mer deprimerande än om man går in i en affär och det bara är vinter rea där inne?! Rea är super bra men hur ofta hittar du ngt som passar som du verkligen vill ha och som bara inte är ett plagg du köper för att det är billigt!? Inte ofta! Så när vårkläderna kommer in kan man shoppa loss igen med gott samvete=)! Ljusare, tunnare kläder som visar att inom en snar framtid så är det en ljusare och varmare tid som kommer. Me like!

 

Solresor:

Finns det ngt bättre än att ta en veckas solsemester nu när vädret är som det är. En paus från all snö och kyla. Guud va underbart det hade varit. Tittar själv runt för fullt på solresor nu trots att jag vet att det inte kommer att bli någon denna vinter. Hade nästan kunnat göra vad som helst för en vecka på stranden liggandes i en solstol men tyvärr blir det inte så. Så medan jag avundas er som har möjlighet att åka så får jag fortsätta att drömma mig bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design