Torsdag

En dag närmare helgen=)! Jag längtar så efter helgen! Vet inte riktigt vf för har inget direkt bestämt eftersom planerna för halmstad ändrades. Men ser fram emot en helg och bara får gå och plocka i huset i lugn och ro utan en massa stök runt omkring.

 

Träningen igår va väl ingen direkt höjdare. Det var första gng jag var på ett sånt pass och jag hängde inte med så mkt. Tycker det gick alldeles för fort och när jag väl hängde med i tex 3 olika kombinationer så blev jag så glad för det och glömde totalt bort resten osv.

Såg nog ganska kul ut när jag hoppade och snurrade runt som en bortsprungen fågel.  Men jag är ju inte där för att roa andra utan där för att träna så det får nog bli ett annat pass på onsdagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du ha åkt till halmstad eg. va kul vf blev det inte av?

2010-01-28 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design