söndag

Va uppe före tuppen i morse vilket förmodligen berodde på att jag somnade vid halv elva i såffan igår. Älskar att somna i soffan antar att det går i släkten!

Igår var det shopping på elit nivå som gällde, det brändes pengar utav bara fasiken men det e då jag mår som bäst. Om shopping var en sport hade jag varit proffs utan tvekan. Var förmodligen df jag var så trött oxå för shopping tar på krafterna.

Idag blir det en hel del små fix och förberedelser för kommande fullspäckade vecka!

1 år sen men känns som evigheter sen ♥


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Hej Stumpan! tänkte bara höra om ditt smycke har kommit ännu?

2010-01-31 @ 18:30:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design