sex, drugs and house

att jag aldrig lär mig. hade tänkt ut en outfit jag skulle ha på mig ikväll, svart skinnleggings, svart linte och en grå topgrej över. Men när ja ska gå nu så ångrar jag mig. Så va tusan ska ja ha nu då? jag blir alltså ute i sista minuten som vanligt!

 

Lyssnar på gammal musik från när vi va 16-17 år då vi hängde på klubben i gvd bla.

Och patricia kommer du ihåg när det va sol och värme första dagen på vårterminen så stack vi hem från skolan istället och la oss i varsin solstol och lyssnade på D-devil på högsta volym! Hela kvarterteret fick nog njuta av våran musik.

Ja menar hallå va det sol ute kunde man inte sitta i skolbänken för man måste passa på att vara ute när solen väl visar sig.

 

you know what I can give ya... ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design