måndag

Även efter en super skön infinner sig alltid en måndag. Men den här måndagen hade inte gjort så mkt om det inte av för att ja hade superduperkaninkanon mkt att göra denna v på jobbet. Saker som är jobbiga, saker som jag vill skjuta upp, saker som jag vill glömma. Men det är bara att bita ihop och ta tag i det så man blir av med det.

 

Idag är det storstädning som gäller men inte i lgh utan i huset. Den renoveringen vi skulle ha gjort innan vi flyttade in är nästan klar nu. Sovrummet blev hur snyggt som helst med världens häftigaste tapet. Gillestugan ha fått nytt tak med ”spottar” och målade väggar och nytt golv. Ena hallen har målats och ska få nya garderobshandtag. Andra hallen är nästan klar och den håller på att få en ny super fin tapet. Ena toaletten har fått nya badrumsmöbler osv. Så nu ska allt städas ut. Är hur mkt som helst kvar att göra men det får man ta lite pö som pö som man säger. Det kommer bli så himla snyggt när allt är klart. Får visa er bilder senare.=)!

 

Nu är det väl dags för mig att ta tag i det oundvikliga på jobbet! Suck….


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte fota linda =)/m

2010-01-11 @ 09:24:38
Postat av: Malin

Jätte fin rosa design du har :D

2010-01-11 @ 17:24:35
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill se fina tapeter vill tapetsera m i tv rummet ock sovrumet i lite mörkare ha du hittat ånga fina tepeter?/m

2010-01-11 @ 17:46:08
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Förlåt för sent svar har varit i Thailand så har inte kunnat svara. :)

Hoppas du har haft det bra? :D

2010-01-11 @ 19:53:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: emmelist

ja man saknar faktiskt ciggen...men ändå inte :(



jag saknar den enormt efter maten, vid raster på jobbet å sånt. ännu mer jobbigt då min kille röker :P



men jag ska klara det!

2010-01-11 @ 20:54:47
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jonna Hansson

Tack söt!

Klönnig från thailand, men boleron är från B young. :)

2010-01-12 @ 06:25:40
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design