lugnet före "stormen"

ska ta lite soffvila innan jag sätter igång och fixar inför kvällens party. Kollar man ut så är det definitivt inte party väder. Snöstorm som heter duga ha tydligen moder natur bestämt sig för att det ska vara.

syns inte men snön vräker ner

 

vi njuter på olika sätt av snöovädret från fönstret

jag- för att ja just sitter inne och slipper gå ut

casper - för att det kommer mer snö han kan skutta runt i

 

iaf ikväll blir det party party för fröken andersson. Kvällen avslutas sedan på harrys vilket jag fortf inte är sugen på. Men som man säger de blir vad man för det till och jag är rätt sugen på att röra på kroppen lite, så ska försöka hänga på dansgolvet för en gng skull och inte i baren ikväll, lycka till med det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design