IP-nummer

Har äntligen en funktion som kan spåra ip-nummer, vartifrån, adress och liknande.

Me like=)!

Det va speciellt två ip-nummer jag ville kolla som lämnat två kommentarer här på bloggen, ville kolla mkt för att de va anonyma. Om man nu har en så viktig åsikt man vill dela med sig av så tycker ja man kan stå för den också, annars zip it.

behöver ju inte skriva exakt vart de kommer ifrån men åtminstone stället så att ni också få veta=)!

 

Postat av: en som inte tycker att johan kan sjunga!

Johan Palm kanske inte kan sjunga, men det kan inte Håkan Hellström heller! Men huvudsaken är väl att folket gillar det dem gör? Och uppenbarligen gör många det. Så varför slösa energi på att irritera sig på Johan? Irritera dig på folket som gillar honom istället. Det är dem som får honom till en artist. Värt att tänka på.

 

Va nyfiken på denna kommentar pga att människan som kommenterat tydligen inte läste inlägget innan kommentaren skrevs vilket jag tycker man borde göra. Den kom iaf från GislavedNo shit sherlock haha

 

Postat av:

din blogg suger ordentligt

 

denna människa tyckte att det va oerhört viktigt för mig att få veta att min blogg suger. Eve fick en liknande kommentar från samma ip-adress och den kommer från Bor. Noo way haha

 

Självklart är ni och alla andra fortfarande välkomna att lämna åsikter om vad ni vill men stå för dem då så blir alla nöjda och glada.

 

 

Alla har rätt till min åsikt  ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var en nyfiken tjej du.

2010-01-25 @ 16:56:52
Postat av: Linda

om jag är.

2010-01-26 @ 07:21:50
URL: http://lalinda84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design