I'm back=)

Fy på mig, *slår mig själv på fingrarna*, riktigt dåligt att inte ha uppdaterad än iår. men ha varken haft tid eller lust till det. Så en liten sammanfattning då.

Nyårsafton tillbrigandes i emilias föräldrahem till att börja med med lite god mat och trevligt sällskap. Sedan bar det av till harrys för lite mer festande. I dörren stod de två mest saknade vakterna någonsin. Det sägs ju att snålheten bedrar visheten, så när ska harrys ta sitt förnuft till fånga och byta ut sina otrevliga vakter mot de gamla?! Det va bara en liten parantes, men de va kul att se de gamla igen, vilket de fick höra av tjatlinda ett antal gng.
Nyårsafton va helt ok förutom tolvslaget som jag spenderade i garderoben där ja letade efter min jacka. Får hoppas att det inte stämmer d som sägs att så man spenderar tolvslaget visar hur resten av året ser ut. Då kommer jag alltså spendera mitt år i garderoben, ja menar hallå va skulle det betyda?!

Fredagen va himlans seg och spenderades mest i soffan.

Gårdagen va precis tvärtom, energin hade kommit tillbaka och vi styrde bilen mot jkpg och ikea. Fick en inflyttningspeng av mamma och thomas som vi tänkte sätta sprätt på. Så det blev nya badrumsmöbler i vit högglans till den ena toaletten med handfat, underskåp, väggskåp och några hyllor. Blev även ett skrivbord i svart och en byrå till sovrummet plus lite andra småsaker. Love ikea!

Idag blir det att sätta thomas i arbete så badrummet blir klart=) sedan ska jag och mamma ut i skogen med hundarna.
Älskar verkligen att det är ett nytt år, tycker vi lämnar allt det gamla tråkiga bakom oss och tar nya tag nu.
Nytt år - nya möjligheter - nya rubriker - nya minnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kan inte byta till de gamla vakterna pga av att de inte fakturerar....

2010-01-05 @ 01:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design