Världens bästa dag...

..är äntligen här! Har längtat såå efter denna dag, för det är fredag vilket betyder att man får stoppa i sig fett. Och det ska jag dra nytta av idag kan jag lova. Ikväll ska vi hem till syster med familj och äta pizza och kolla på film. Till efterrätt blir det ännu mer skräp iform av fett. Sjukt gott ska det bli.

 

Jag behöver väl inte ens yttra mig vad jag tycker om vädret egentligen. Men måste bara få det ur mig: jäkla förbannade skitväder! Moder natur är numera den vita häxan! Jag undrar vart den där förbannade garderoben är så peter, susan, edmund och lucy kan komma hit och fixa lite sommar. För måste ju vila en förbannelse över Sverige nu för det här är inte normalt!



moder natur?


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

gott med pizza =)

2010-02-19 @ 09:43:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Mib

Hej!

Vad kul att du tittade in hos mig. Hoppas du gör det igen. Jag har läst här och kikat runt lite. Gullig hund och jääääättesöt bebis på bilderna. Ha det bra, hälsningar från Mib.

2010-02-19 @ 10:23:34
URL: http://mibfilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design