våren är här...

Trots att bilden utanför fönstret bara skriker vinter känner jag att det är vår i luften. Känner det i hela kroppen, det bara spritter och jag känner livet i mig=)…lycka!!

 

Allt känns super bra och jag är så lycklig. Har inte hänt ngt speciellt men jag är sjukt glad idag och känner att jag har det så himla bra. Världens bästa vänner, sjukt underbara systrar plus familj, världens finaste pojkvän, en superfin liten lurvas, jobb jag trivs med, ett underbart hem… and so on, jag skulle kunna fortsätta rabbla upp saker i evigheter….!

 

Våren kanske inte har kommit utomhus men den har definitivt kommit till mig. Jag skulle kunna springa ett maraton utan paus för idag har jag energi så det både räcker och blir över=)! våren är här för att stanna!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design