Snart går det nedför...

..vilket vi verkligen gillar! Nedförsbacke är väl ngt som ingen kan ha ngt emot.

 

Det ringde en himlans trevlig advokat till mig igår ang en händelse i Ljungby 2007. Han hade ringt rike runt för att få tag i mig sa han (eftertraktad u know;). Han undrade iaf om jag kunde berätta ngt om den kvällen. Och som de flesta vet så är den kvällen ganska svart. Hade det funnits ett mörkare uttryck en just svart så hade det varit bättre. Så jag var inte till ngn vidare större hjälp.

Cam hade nog dött av skratt om hon hörde ngn fråga mig om jag minns dittan eller dattan från den kvällen.

 

Annars var det bara träning som stod på tapeten igår. Instruktören på det passet jag brukar gå på på tisdagar var sjuk så fick gå ett annat pass. Och jag är väldigt tacksam att hon var sjuk om man nu får säga så för annars hade jag aldrig provat på detta pass som va mkt trevligare och mkt roligare! Thanx for being sick helt enkelt!

 

Cam med familj fick aldrig komma hem igår av lite olika orsaker men vi får hoppas att de får komma hem idag istället! Längtar så jag tror jag dör efter att få träffa den lilla familjen ♥



Milo


Kommentarer
Postat av: Anonym

meen guuuuud, vad fin han är hjärtat ååhh!!

2010-02-10 @ 08:39:20
Postat av: Malin

Aokey, perfekt avstånd till stan juh :)

2010-02-10 @ 13:32:09
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design