Parken

dressed for success....är färdigfixad och partaj klar nu inför kvällens festligheter. Ska bara fylla tunnan med lite mat så är jag redo.

90 tals fest i parken blir det ikväll. Tänk alla låtar från låg- och mellanstadiediscona,helt klart den bästa musiken. Och för er som inte kommer ihåg hur man dansade då just let me know så visar jag er med glädje.=) För jag vet nämligen!

 

Nu ska jag bara finputsa lite sedan bär det av på förfest!

Trevlig kväll på er, jag vet att min kommer bli kanon!





Kommentarer
Postat av: linn

heyyyy;) i min blogg skriver jag om cheerleading och om min vardag.. ta gärna en titt :)

(om du inte gillar sån här ''reklam'' som folk säger, så ber jag om ursäkt :/)

2010-02-27 @ 17:37:49
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design