jag...

Är: sjukt nöjd med mkt just nu
Har: blivit moster till världens finaste pojke
Vill: träffa milo
Kan: inte sluta le när ja tänker på cams berättelse
Tänker: börja ignorera allt med negativ energi
Undrar: vf folk addar folk de inte känner på facebook, status el?
Tycker: det är dags för folk och fä att ta sig i kragen
Önskar: cam och vedde all lycka
Ska: ta igen allt jag missat de senaste dagarna med start ikväll på träningen
Längtar till: vi flyttar in i vårt fina hus
Gillar: att jag är frisk som en nötkärna nu
Ogillar: de fega bassilusker som hoppar på folk helt oprovocerat


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till dig moster!



Är lite nyfiken men kommer inte ihåg om jag frågat förrut. Vart är det ni köpt hus nånstans? HAr du inga bilder? Hoppas allt är bra! Kram

2010-02-08 @ 18:13:09
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design