Fan...

..tastiska underbara fredag! Äntligen=)! Trots att jag älskar vardagarna med all träning osv så är det skönt att det är fredag. För det innebär ju bla sovmorgon och fettintag!

Fast denna helg ha man längtat efter extra mkt för imorgon ska jag hem till min syster och gosa med milo för första gng. Kan knappt bärga mig, ska nog krama på min syster lite också för ha saknat henne så in i bängen.

 

Helgens planer ser ut som så att idag efter jobbet blir det en tur till bror pehrssons möbler och sedan väntar soffan. Morgondagen börjas med träning sedan hem till syster för att gosa järnet och sedan blir det stök i huset. Alla ♥ dag innebär mys och (tyvärr)stå i kiosken.

I’m sooo ready for the weekend!



han är så sööt så jag vill äta han till kvällsmat ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack det ska jag göra :) Kram

2010-02-12 @ 07:22:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design