obligatoriskt med rim

God morgon kära läsare

Fruktansvärt vad trött man är på morgonen nu. Jag sover ganska dåligt nu för tiden och har många konstiga drömmar, så det beror väl lite på det antar jag.

 

Sista dagen idag innan julen på jobbet. Så det blir lite julavslutning med julbord på hotell scandic idag. Jag är inte mkt för julmat överhuvudtaget och nu ha ja även fått rådet att vara mätt när vi ska dit för det här julbordet ska tydligen inte vara mkt att hurra för. Vi va där för 2 år sen och då va det helt ok så det återstår att se hur det är i år.

 

Julklappsutdelningen igår gick som den skulle och vissa är bättre rimmare än andra men kul är det att lyssna på alla rim. Tycker att alla julklappar borde ha rim, det har jag alltid, borde vara obligatoriskt.  
Själv så fick jag min chefs skiva. Japp min chef är en rockstjärna, inte många som kan skryta med att ha en lika häftig chef som jag har=).





Kommentarer
Postat av: Lina

åh jag önskar jag hade tid att sitta och skriva rim till mina klappar, i vår familj är det aldrig rim på paketen men jag håller med dig om att det är tusen gånger roligare att få paket med rim på!



Hoppas allt är toppen med dig! kramar

2010-12-22 @ 14:27:10
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: josse

hahaha vilken skön chef:) mr rockstar:)

2010-12-22 @ 16:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design