Brottning

Dagen började nog helt fel tror jag. Ryggen och ner mot benet hade totalt låst sig när jag skulle gå upp så det va lite svårigheter att ta sig upp till duschen. Nästan lite skrattretande att hur mkt jag än tog i så gick det inte. Vet inte om det var där det började men dagen har iaf fortsatt på en ganska så låg nivå. Ha brottats med patetiska-tycka synd om mig-lip linda hela dagen, och det ha varit en tuff match. Ogillar starkt offermänniskor och självömkan så df blir jag bara irriterad på mig själv när jag är sån.

Känns iaf som jag blivit överkörd av en ångvält och jag kan ju berätta att det är ingen skön känsla.




akta så den inte kör över dig oxå


Än finns det ju iaf hopp om dagen. Det är fredag och alex kommer hem idag efter att ha varit och jobbat i Tjeckien en vecka. Han ha varit extremt saknad! Ska ordna med en liten barnslig skattjakt åt honom i helgen hade jag tänkt. Han ha nämligen namnsdag på söndag och ska då få en present som jag har gömt i huset. Jag vet vad ni tänker och svaret är ja. Jag är världens bästa flickvän!



- kärlek -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design