Ny design

And I like it alot!!!

 

Det finns vissa saker som inte står så högt på min I like lista. Det är bla småkryp, ormar, möss och annat snusk. Ser jag sånt beter jag mig som en riktigt nörd. Skriker, hoppar, flamsar och blir allmänt tjejig. Nästan så jag tycker själv att jag blir pinsam. Men kan inte hjälpa det är riktigt rädd för de där små monstren.

Och på tal om monster så sprang jag på ett annat igår när ja skulle hämta tidningen i fika rummet på jobbet. Vad tror ni satt och hängde i elementet med rumpan upp i vädret precis som om han ägde skiten!?! Jo en fladdermus! Hjärtat stannade en aning. Det kan inte vara nyttigt. Som tur är finns det andra på jobbet som kan hantera såna där situationer lite bättre än jag.



monstret
vissa på jobbet tyckte han va söt
men ja kan ju inte riktigt se det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design