torsdag på schemat

Gissa vad det blev igår?

Just det, film och ansiktsmask. Eller rättare sagt kompromissade jag lite och kollade på Pretty Woman, som för övrigt är en av historiens bästa filmer, samtidigt som jag gjorde ansiktsmask och fixade lite i hemmet.

 

Idag däremot blir det nog ingen film för idag är det städdag till tusen. Det ska fixas i köket, min trogna fido ska fram, tvätten ska tvättas och golven ska blänka när jag är klar. Skönt att ha hemmet skinande rent när helgen kommer sen.

 

Ps. akta er för att få tandkräm i ögat det gör nämligen satans ont!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hey Gumman!

Ska skriva mer nu :)

Så kika in vettja!

puss puss

2010-04-22 @ 09:56:45
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design