Tigerdansen

Ska infinna mig på en förfest om exakt 15 min. Men är fortf inte klar trots att ja inte gjort ett dyft idag. Ha fått på mig en klänning, men vet inte va ja ska ha för skor eller jacka. Samma i-landsproblem varje gång. Skönt att allt är som vanligt.

Ikväll är det åter igen dags för årets tigerdans..woohoo. Är riktigt ladda så detta komma bli bra. Ska festa med den bästa ikväll oxå vilket jag verkligen se fram emot. ha saknat min vapendragare ju som jag inte träffat på evigheters evighet.
Nähä nu ska jag packa ner alla skor och jackor och bege mig to the party så får de agera smakråd helt enkelt.

hmm, undrar om streaplers kan köra stereo love?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design