Måndag

Helgen la visst i en ännu högre växel än vanligt och bara susade förbi. Märkte knappt av den.

Tigerdansen i lördags var inte riktigt som den brukade. Den va lite lugnare, lite mer städad och inte fullt lika rolig. Jag ville tom gå hem innan stängningsdags vilket inte är likt mig. Men nu är aif tigerdansen avklarad för i år nu ser vi fram emot nästa evangemang som kommer att bli våran fest om några veckor.

 

Alex kom hem i lördags kväll efter att ha varit borta i några dagar och gud vad jag saknat den människan. Kändes som han varit borta i evigheter så det är väldigt skönt att han är hemma igen. Kände sådan lycka när vi gick hem i lördags och det slog mig ännu en gång hur lyckligt lottad jag är över att få ha en sån fin människa i mitt liv. ♥


Nu ska starta den här veckan ordentligt. Längtar redan efter kommande helg. Gasen i botten!



dans i soffan - ett måste på varje fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design