Jag...

Är: extremt taggad för halmstad

Har: en riktigt skön träningsvärk idag, me like!

Vill: få en positiv överraskning inom kort

Känner: våren i mig

Undrar: vf det bara går få tag i mysdressar som är i velour, hate it!

Behöver: hjälp med min bloggdesign/header då jag själv är helt inkompetent på det området, frivilliga?

Tänker: på min kommande tatuering, en text i nacken ska det bli. Men vad, förslag tack? Gärna på latin! Har en del förslag men inget som känns helt perfa.

Tycker: att msn är riktigt ute

Önskar: mig en liten utlandsresa

Saknar: inte mitt gamla boende alls

Hoppas: på en solig helg med en massa plusgrader

Ska: pricka av en hel del på min lista idag

Längtar till: sommaren

Gillar: fredagsmys

Ogillar: ångest och orolighet



tänk om min lilla fis kunde lära sig att duscha sig själv och alltid hålla sig såhär ren.


Kommentarer
Postat av: Anna

Läste att du hade träningsvärk, vad tränar du? :)

2010-04-08 @ 10:21:18
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tränar styrketräning och kondition mån, ons, fre men funderar på att lägga in ett pass med ev bodycombat, aerobics eller liknande grypp pass. Har du något roligt pass du an tipsa om? :)



Måste säga att du har en otroligt söt hund!

2010-04-08 @ 11:32:54
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har faktiskt aldrig provat yoga, en del av anledningen är ävl att jag har lite svårt att slappna av och vara sådär hel lugn som man ska vara! Haha

Men om en månad öppnar Golds gym här då kommer det finns ett otroligt utbud på olika pass så då ska det provas både det ena och det andra.:)



Har ni fått någon vår ännu där du bor?



2010-04-08 @ 14:57:29
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design