Herregud....

… vad min bil ser ut! De ha varit och sopat parkeringen på jobbet och min bil stod tydligen i skottlinjen. När jag skulle ut och åka en sväng nu på fm så hittade ja inte min bil, för vanligtvis har jag en svart bil men det stod ingen svart på parkeringen. Däremot en grå som jag inte kände igen. Men efter en närmare titt så såg jag ju att det va min lilla svarta pärla som genomgått en makeover, inte till det bättre dock. Kan inte förstå hur mkt damm som kan få plats på en liten bil. När ja stängde igen dörren så ramlade det ner ett kg damm på marken.

Så nu ha ja en fråga till allmänheten, finns det någon som kan ta på sig uppdraget att tvätta min bil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design