Guten morgen

...trodde det va onsdag när jag vaknade i morse, blev en aning besviken när det bara va tisdag. Hur kommer det sig att man alltid ligger en dag före men aldrig en dag efter?

 

Tror ni vi sprang i igår?

Tänk för att det gjorde vi. Mådde skit i ca 10 minuter efteråt, ont i halsen, lungorna, magen och tungan. Kom då ihåg vf jag inte gör det så ofta. Hatar att springa!  Men efter de där h*lvetes minuterna så känns det nästan värt det. Så vem vet jag kanske springer igen, annars vet jag ett löfte som är väldigt lätt att hålla: jag lovar att aldrig mer springa!

 

Eftersom det är tisdag idag blir det inget kutande idag inte utan styrkepass med flås! Ett riktigt roligt pass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design