Double J

Hur skönt är det inte att få ligga kvar i sängen och fortsätta sova medan pojkvännen är tvungen att stiga upp kl 4? Ehh jätte skönt! ;)

 

Idag var det tänkt att jag skulle träffa Double J men det blev tyvärr uppskjutet. Hade sett fram emot en date med dem men vi får boka ett nytt datum helt enkelt.  Så istället ska jag viga min dag åt tvätt och städ. Ett ont måste emellanåt.

Ett annat måste är mina naglar, de är i stort behov av lite omtanke. Så de måste filas, putsas och sedan målas. I-landsproblem för vissa en självklarhet för andra!





Kommentarer
Postat av: josse

åhh..jag hade också sett fram emot det..men tyvärr är ekonomin som den är...men vi tar det så snart som möjligt!! :)

2010-04-15 @ 09:19:05
Postat av: Linda

ja vi får boka in en het date så fort vi kan=)!

2010-04-15 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design