Avatar - handlar inte om undervattensfolk!

Vilket pass det var igår. Cheeseees! Hade jag gjort en enda armhävning, benböj eller sprungit ett steg till så hade jag nog kroppen strejkat och jag fallit ihop. Riktigt bra pass! Tyvärr var det karros sista pass den här terminen, men får hoppas att det kommer tillbaka till hösten.

 

När jag kom hem blev det soffan och avatar. Inte min typ av film alls, men ibland får man offra sig. Kan ju säga att jag trodde det va en film som handlade om undervattensfolk, snacka om att vara helt ute och cykla. Som sagt inte intresserad av såna här typer av filmer.
Vi började iaf kolla på den i måndags och fortsatte igår och båda gng somnade jag. Vaknade till när det tystnade igår och frågade om den va slut. Fick svaret ja del 2. Hallå hur jäkla lång kan en film vara? Tack gode gud att jag inte offrade mig och såg den på bio!



not my cup of tea så att säga..


Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Ähh, den var ju hur bra som helst, vi får se den igen någon gång ;)

2010-04-29 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design