vilken skit dag...

.. jag hade igår! Kändes som om allt gick fel. Först och främst krånglade tanden så då fick ja ta tabletter jag inte tål vilket ledde till att jag fick ta tabletter för magen. Va helt snurrig och jag gick runt och kallsvettades och trodde att jag skulle svimma ett tag. Till råga på allt så är tydligen the black pearl död. Min bil för de som inte vet att den heter så, startmotorn har tydligen gett upp men får hoppas att pappa kan återuppliva det lilla livet idag!

Trots att allt bara va jobbigt igår hann jag en hel del efter jobbet, städade, lagade mat, va ute och sprang och sedan fixade jag i ordning mina recept. Guldstjärna till mig va!

 

Idag tänkte jag att jag skulle försöka vara lika duktig, ska först och främst tvätta sen ska jag göra ngt annat duktigt, vad vet jag inte ännu men ngt blir det iaf!

God morgon på er och hoppas ni har sovit gott!

 

 

Att lära utan att göra

Är som att älska utan att röra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design