sunday morning

godmorgon era små sömntutor! pigga och glada idag?
jag är rätt så pigg idag ändå trots lite vinintag och ölhävande igår.
Efter lite mat i kroppen igår så åkte jag och johanna upp till hennes systers granne för lite trevligt sällskap och tjötande.
och så så dem bor vill jag oxå göra i framtiden, två familjer som är vänner och bor mittemot varandra. Barnen leker med varandra och föräldrarna umgås och alla kan springa in och ut hos varandra. Hur bra och kul som helst.

systrarna holmström

 

grannarna och värdparet

 

jag och johanna

 

 


Kommentarer
Postat av: evelina

vad fina ni är..=)

2009-09-13 @ 09:40:32
Postat av: evelina

tack gumman.. vad söt du är..!! jo allt kommer bli bra..

2009-09-13 @ 09:41:38
Postat av: Jonna Hansson

Godmorgon!

GUD VAD DU ÄR SÖT människa! :)



Nää här hostas de som aldrig förr. :/ Men men!

Mysigt när de är så. Härligt med vänner!

2009-09-13 @ 11:31:24
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design