redo för kvällen!

har sprungit runt som en yr höna i lgh i en evighet nu och letat efter en klänning. Men den är spårlöst borta, har gått igenom varje vrå 53 gng utan resultat. Fattar inte hur en klänning bara kan försvinna sådär. Börjar fundera på om alexander ville vara extra fin ikväll så han kan ha tagit den?!;) Jaja e det han får jag ju iaf tillbaka den=)!

Har iaf fått på mig andra kläder så nu är jag redo för kvällens festligheter. Strax bär det av emot emilia och sedan är det utgång.

Ha en bra lördagskväll vad ni än hittar på vem vet kanske syns i dimman!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: jag får iaf göra om läxan om jag vill:) så var det förra gången, bilden där man skulle skriva in oliak delar på ögat var dålig så man fattade inget och den här gången var det en dålig bild på örat.

2009-09-26 @ 19:58:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design