Nu är det bevisat!

Gäsp…Bara för att man har en lugn helg så betyder inte det att man är piggare på måndagen! Helt sjukt trött och jag fryser som tusan. Nu säger jag som jag alltid gör vid den här tiden på året, hur sjutton ska jag kunna överleva den här hösten/vintern? Gör ju det varje år men det är verkligen ett stort frågetecken på hur jag klarar det!

 

Får se hur den här veckan kommer att arta sig, det som står på schemat är bokföringskurs (anmälde mig och Marlene till det för några veckor sen), tvätt och aerobics. Sen får jag se vad som erbjuds mer.

Nu hoppas jag dagen går oerhört fort så jag får åka hem och krya ner i sängen igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo jag vet orkade inte ändra :(

2009-09-07 @ 19:14:39
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design